Opis zabiegu wypełniania zmarszczek

Kwas hialuronowy. Opis zabiegu wypełniania zmarszczek

Co zostanie wykonane przed zabiegiem?

Przed wykonaniem zabiegu wypełniania zmarszczek lub ust kwasem hialuronowym wymagana jest konsultacja lekarska, która obejmuje wywiad i ocenę zakresu planowanej korekcji. W celu poprawy komfortu Pacjenta stosujemy krem znieczulający EMLA (5% lidokainy), który należy nakładać nie później niż na 20 minut przed rozpoczęciem zabiegu. W przypadku wystąpienia dużej bolesności podczas zabiegu kwasem hialuronowym na usta możliwe jest dodatkowe znieczulenie stomatologiczne. Wypełnianie zmarszczek kwasem hialuronowym to zabieg nieinwazyjny.

Na czym polega zabieg przy użyciu kwasu hialuronowego?

Zabieg z wykorzystaniem kwasu hialuronowego polega na miejscowej iniekcji śródskórnej preparatu. Uniesienie i wygładzenie danej okolicy następuje bezpośrednio po wstrzyknięciu wypełniacza. Po zakończeniu zabiegu należy delikatnie rozmasować okolicę wstrzyknięcia kwasu hialuronowego przy użyciu kremu regenerującego naskórek, co ma na celu odpowiednie ułożenie preparatu w skórze. Pełen efekt przeprowadzanego zabiegu widoczny jest już po upływie kilku dni. Niewskazane jest używanie alkoholu i ekspozycja na działanie promieni słonecznych w ciągu kilku dni po iniekcji, ponieważ powodują one przyspieszenie rozpadu kwasu hialuronowego, tym samym skracając czas jego działania. Wywiad lekarski, znieczulenie i zabieg trwają w przybliżeniu godzinę.

Kto nie powinien poddawać się zabiegowi wypełniania zmarszczek kwasem hialuronowym?

Oto niektóre z przeciwwskazań:

• Nadwrażliwość na lidokainę
  • Przyjmowanie preparatów zawierających kwas acetylosalicylowy zwiększa krwawienie w trakcie zabiegu (po konsultacji należy przerwać jego stosowanie na kilka dni przed zabiegiem)
  • Skłonności do bliznowców
  • Trądzik, opryszczka
  • Leczenie laserowe, głębokie peelingi chemiczne, dermabrazja (w niedługim okresie czasu)
  • Choroby skórne wywołane przez paciorkowce
  • Choroby alergiczne
  • Choroby o podłożu autoimmunologicznym (np. reumatoidalne zapalenie stawów, łuszczycowe zapalenie stawów, wrzodziejące zapalenie jelita grubego, syndrom Crohna, choroba Gravesa-Basedowa, zesztywniające zapalenie stawów, itp.)
  • Bielactwo lub łuszczyca
  • Niewyrównana cukrzyca
  • Choroba nowotworowa
  • Porfiria, epilepsja
  • Ciąża i okres karmienia piersią
  • Brak pełnoletniości

Czy są jakieś skutki uboczne zabiegu kwasem hialuronowym?

Skutki uboczne:

• W miejscu iniekcji może pojawić się delikatne zaczerwienienie lub opuchlizna – objawy te znikają w ciągu kilku godzin po zabiegu
  • Podskórny krwiak
  • Swędzenie skóry bardzo wrażliwej
  • Zgrubienia utrzymujące się kilka tygodni

Pytania Klientów

Jak długo utrzymują się rezultaty zabiegu kwasem hialuronowym?

Trwałość efektów zabiegu kwasem hialuronowym uwarunkowana jest wieloma czynnikami, takimi jak wiek Pacjenta, jego styl życia i ogólnego zdrowia, miejsce i ilość podania preparatu, stan oraz kondycja skóry.

Co oferuje Juvéderm® ULTRA?

Zastosowanie preparatu skutkuje natychmiastową i naturalną poprawą wyglądu twarzy z efektem utrzymującym się do roku. Jest to wyjątkowy, dermatologiczny wypełniacz zmarszczek, który w swoim składzie zawiera delikatny środek znieczulający poprawiający komfort iniekcji.

Czy od razu zauważę różnicę?

Pierwsze efekty wypełniania zmarszczek dostrzegalne są już chwilę po zabiegu. Rezultaty będziesz mogła ocenić, gdy tylko dobiegnie on końca.

Czy zabiegi można powtarzać?

Wielu Pacjentów decyduje się na powtórzenie iniekcji kwasu hialuronowego w celu zachowania naturalnie młodego wyglądu. O właściwy termin powtórzeniu zabiegu należy pytać lekarza.